CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

maanantai 3. marraskuuta 2008

It's up to you

Procrastination, running circles in my head.
While you sit there contemplating,
You wound up left for dead

I'm gonna leave this a hole behind me,
Gonna take what's mine tonight.
Because every wasted day becomes a wasted chance.
You're gonna wake up feeling sorry,
Because life wont wait,
I guess it's up to you.

En nähnyt kuinka valossa vaelsin ennenkuin hehkuni häikäisi pimeimmät nurkkasi. En kuullut niitä kauniita ääniä ympärilläni ennenkuin äänettömyytesi pyrki tukehduttamaan melodiani. En tuntenut pehmeyttä kosketukseni alla ennenkuin sormenpääni hipaisivat sinun kovaa pintaasi. En ymmärtänyt kuinka elossa olin ennenkuin näin kuinka kuollut sinä olit.

Olen sulkenut takanani ovia ja avannut toisia. Katsellut vieraista ikkunoista sisään ja ulos. Kävellyt tuntemattomilla teillä jättääkseni tutut taakseni. Kokenut uutta unohtaakseni vanhan. Minä olen taistellut selviytyäkseni, mitä sinä olet tehnyt?

Kun puhelin ilmoittaa tekstiviestin saapuneen

Pvm: 02.11.2008
Aika: 22:20
Läh.: Eräs
+35850...
Hyvää yötä ja näe kauniita unia :)

ymmärrän kuinka pitkälle olen tullut, kuinka monesta itseni raahannut ylös ja kuinka paljosta itseni pessyt. Elän uudessa paikassa ja ajassa. Täällä minä olen onnellisempi kuin sinun varjoissasi.

0 kommenttia: