CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

sunnuntai 2. marraskuuta 2008

Poissa

Watch me wave
Goodbye to yesterday
Nothing left in my way
I've been saved
With sun shining on my pain
Getting me through this day
Watch me wave
Goodbye yesterday
Nothing left in my way

Kuulen äänessäsi outoa vihaa, katkeruutta ja kaunaa. Kylmyyttä, joka hohkaa sisuksiesi kipeimmistä viilloista. Seison edessäsi hymyillen ja sanasi eivät kosketa minua. Sinä et enää pysty minuun.

Niin kauan sitten sinä jätit minut auringon taakse. Minä värisin kylmästä ja lähtösi lävistämänä vuosin tunteitani maahan, pois minusta, kadoten tuskallisesti olemattomiin. Minä en muista auringon kääntyneen minun puoleeni, minä en muista nousseeni ja kävelleeni uusille teille, minä en muista selviytyneeni.

Tänään kuunnellessani sinun sanojesi kovuutta ja aistiessani ympärilläni niitä tukehduttavan katkeria tunteita, jotka minussa niin kauan asuivat, näin itseni. Minä näin itsevarmuuteni, joka seisoi vierelläni, näin onnen, joka istui olkapäälläni ja näin selviytyjän, joka seisoi niin kaukana siitä pisteestä, mihin sinä minut jätit, ettei sinun vihasi enää minuun kourillaan kajonnut.

En olut jäänyt sinne mihin sinä minut jätit ja sinä et ollut minulle enää 'Sinä'.

0 kommenttia: