CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

sunnuntai 19. heinäkuuta 2009

Helppo ratkaisu

I rememeber way back, way back when
I said I never wanna see your face again
And I knew, oh yes I knew I couldn't control myself
And so I put on a face just like a friend
But I think you know, oh yes you know what's going on

And now you have the nerve to play along
And the less you give, the more I want so foolishly
Ännä tahtoo humalaan. Sekoittaa päänsä ja turruttaa aistinsa. Se kaipaa viinan tuoksua ja makua. Se elää kaupungin valoista ja hetkeen jäätymisestä. Se seisoo paikallaan pää taivaissa, kykenemättä liikkumaan, sanat takertuneena kurkkuun.

Minä elän vauhdista, kokemuksista, tunteista. Minä juovun elämästä. Ännä tahtoo helpon ratkaisun, se ei pyydä minua jäämään eikä lähtemään. Ja minä olen väsynyt pyörimään sen ympärillä. En ehdi pysähtyä, vierailla sen humalassa.

Helppo ratkaisu? Helppo ratkaisu. Minulle, sinulle. Minä lähden, Ännä sai ratkaisunsa, helpon vastauksen.

0 kommenttia: