CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

sunnuntai 18. tammikuuta 2009

Ei enää

Vapaudu pelosta
Vapaudu kaikesta siitä
mitä muut vaativat
Heitä hyvästit

Haluatko takaisin
entiseen elämääsi?
Haluatko takaisin,
surulliseen menneeseen?

Haluatko takaisin, haluatko takaisin
vanhaan elämääsi?
Jos sen teet, sydämeni särkyy


Kuuntelin tänään näitä sanoja. Vielä syksyllä olisin vastannut eri tavalla. Tänään sanat ja vakaa päätös valui minusta suloisena virtana vastatessani laulajan kysymykseen: ei enää. Enää en tahdo takaisin.

Olen kulkenut teitä, joilla olen nähnyt pahuuden ja hyvyyden peilikuvat. Olen tuntenut aidon ilon ja surun, kevyen rakkauden ja musertavan vihan. Olen kuollut ja olen syntynyt. Olen nähnyt tuhat elämää, sata keinoa elää ja kymmenen kuolla. Ainuttakaan kiveä en niiltä teiltä tahdo enää takaisin. En enää.

'Eräs' ei ole ilmoittanut itsestään hetkeen. Kadonnut tuulien mukana. Ehkä hyvä näin. Minun aikani on tullut, aika rakentaa uutta ja aika pitää huolta itsestäni. Vain itsestäni.

0 kommenttia: