CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torstai 19. helmikuuta 2009

Ei saa surettaa

When you were young and on your own
How did it feel to be alone
I was always thinking of games that I was playing
Tryin' to make best of my time

But only love can break your heart
Try to be sure right from the start
Yes, only love can break your heart
What if your world should fall apart


Kierrän kohmeiset käteni suuren teekuppini ympärille ja yritän saada lämpöä sinisiin sormenpäihin. Pihamaalla pakkanen samoilee tiluksillaan ja taluttaa valkoisiin pukeutunutta morsiantaan. Kotini sohvalla, kukkapeiton alla, minä jäädyn kiinni.

Kaulallani riippuu pieni kultainen sydän, joka muistuttaa minulle, että sydämeni on tallessa. Ketjussa ihollani, nyrkissä pideltäväksi ja piilossa vierailta paitani alla. Vihreän teen lempeä tuoksu leijailee ympärilläni ja minua heikottaa. Paha olo sisälläni kuplii kuin kevyesti kiehuva keitinvesi ja pääni on paineesta sumea. Mieli itkee syvistä viilloista, rikotuista unelmista ja raiskatuista muistoista, mutta pisaraakaan ei valu maahan. Kaikki minussa jäätyy kiinni.

Olen koonnut epätoivosta elämää, piirtänyt kuiskauksista tulevaisuutta ja hamunnut toivosta uskoa huomiseen. Olen kävellyt helvetistä tähän ja mitä varten? Jäätyäkseni kiinni? Katson peilistä kaulallani lepäävää kultaista sydäntä. Se on vielä tallessa, pieni kultainen sydämeni. Se on vielä tallessa ja vain se merkitsee juuri nyt kun kaikki muu jäätyy kiinni.

0 kommenttia: