CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

maanantai 20. lokakuuta 2008

Burning bridges

I know exactly how you feel
you were this close to closing deals
when everything fell from out your hands
you were forced to decide on other plans now
you figured it best to just ignore it
otherwise you're only living for it
and if anyone ever wondered why you did it
you'd swear they never knew you sold your soul to the
burning, burning, burning, burning bridges


En sano koskaan hyvästejä. Minä tulen ja minä lähden. Minä annan ja minä otan. Kaikki ja ei mitään. Äärikohtaisuuksilla ei ole merkitystä, rakkaus ja raivo, samantekeviä.

Sinä katsot minuun liekkienkin takaa ja minä heitän lieskoihin teoillani ja sanoillani lisää poltettavaa. Pala pois, kärvisty siltojen taakse, kaadu lieskojen nieltäväksi ja sulje silmäsi, jotta et voisi enää nähdä minua. Sillä minä en katseeltasi kykene suojautumaan ja ajatusta torjumaan heittämättä tulitikkua bensaan.

Ja niin liekkien laannuttua, poltettujen siltojen tuhkasta nousee orastava vilja ja pelloillaan kävelee tuo vanha katkeruus taskussaan kaiho ja kädessään raivo. Raivo tai rakkaus - samantekeviä näillä pelloilla.

Näillä silloilla älä katso minua silmästä silmään jos et kestä vihani paloa.

0 kommenttia: