CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torstai 23. lokakuuta 2008

Minulle.

This is the end
Beautiful friend
This is the end
My only friend, the end

Of our elaborate plans, the end
Of everything that stands, the end
No safety or surprise, the end
Ill never look into your eyes...again

It hurts to set you free
But youll never follow me
The end of laughter and soft lies
The end of nights we tried to die

This is the end

Pelastaakseni itseni menneen kourasta, joka vetää minut takaisin itseensä, syvemmälle kuin mistä enää pääsen ylös ja nopeammin kuin pääsen pakoon, minä unohdan.

Teen Sinusta menneisyyteni osan, joka ei ole enää olemassa kuin palasena tietoa, että olet minussa käynyt, ajatukseni nähnyt ja kosketukseni tuntenut. Sinusta tulee minulle unohdettu, sillä näin ei voi elää menneisyys riippakivenään, joka tulevaisuuden kivikasvoillaan karkoittaa.

Olen ennenkin tätä toivonut, nyt minä sen itselleni lupaan: jos luokseni joskus juokset, en minä puolimatkaan kohti tule enkä kysymyksiisi vastaa. Menneisyys on unohdettu ja Sinä minusta poispyyhitty. This is the end.

0 kommenttia: