CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lauantai 27. syyskuuta 2008

Pidä kiinni itsestäsi

Through these eyes I see
There's a place for me
And life is full of questions
That keep me alive

Through these veins I feel
A certain kind of thrill
And I'm flying in all directions
And that keeps me alive

With these hands I feel
A certain kind of thrill
And I have in my possesion
What keeps me alive

Secrets I have found
It turns my head around
And that keeps me alive

It's what keeps me alive
It's what keeps me alive
And I'm flying in all directions
It's what keeps me alive

Olen siivonnut omaa kotiani, hakenut varastosta keittiöön suuremman maton talveksi, pessyt ikkunat nähdäkseni ulos tarkemmin, haravoinut pihani ja karsinut pensaiden juuresta rikkaruohoja, nauranut ystävieni keskuudessa ja pyörittänyt arkeani onnellisena siitä, mitä minulla on. Tämä on tehnyt minulle hyvän mielen.

Olen ollut koiran kanssa aamulenkillä ja nähnyt entisen ystävän ajavan ohi, olen odottanut viestiä, jota ei koskaan tullut, olen lukenut näytöltä sanoja, joita en olisi tahtonut tavata, olen ohittanut autolla ihmisiä, jotka kuuluvat surulliseen menneisyyteen ja saanut soittoja, joihin en tahdo vastata. Tämä on tehnyt minulle pahan mielen.

Mutta kaiken tämän keskellä olen yrittänyt pitää itsestäni kiinni. Tasapainotella onnen ja alakulon mailla, tarttunut hymyyn ja vetänyt turvallista vapautta tuskasta puoleeni. Olen seisonut pimeässä yössä orapihlaja-aidan takana tuijottaen tähtitaivasta. Mitä kauemmin olen katsellut, sitä syvemmältä taivas on itsensä esittänyt. Olen kurkottanut tähtien puoleen ja taivaan katto on vetäytynyt kosketukseni ulottuvilta kuin holvikaari käteni ylle. Olen ollut onnellinen siitä missä olen, juuri siinä, tähtitaivaan alla. Olen tässä vapaana kaikesta mitä olen kantanut mukanani. Se on tehnyt minulle onnellisen mielen.

0 kommenttia: