CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

sunnuntai 13. heinäkuuta 2008

Miehiä.

Pvm: 12.07.2008
Aika: 23:32
Läh.: X
+35840...

Ootko tänään ottamassa

Pvm: 12.07.2008
Aika: 23:34
Läh.: X
+35840...

Ollaan paikallisessa juuri tulin tänne ja sua tulin kattoon mut ei sit

***

Puhelimen näytön valo riittää valaisemaan koko huoneen kun luen saapunutta viestiä. Puhelimessani on liikaa numeroita, joihin vastaavat miehet, jotka eivät minua kiinnosta. Samoista numeroista saan öisin viestejä, soittoja ja käyn keskusteluita, joihin en paneudu ja jotka eivät minua kiinnosta.

Minulla on liikaa velkaa. Annoin itsestäni enemmän kuin minulla oli varaa maksaa. Ja nyt minusta on vain jäljellä rippeet. Ei minulla ole nyt varaa antaa kenellekään. Miten olisi kun vaivoin kykenen pitämään itsenikin elossa? Syön elämää kädestä suuhun, ei minulla ole varaa ostaa sitä mitä sinä myyt.

Tahdon olla yksin, en tiedä kuinka pitkään. Kuinka kauan kestää luoda tuhkasta elämää?

0 kommenttia: