CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lauantai 9. elokuuta 2008

Kauniita asioita

Virastotaloja, nettisivujen asiatekstiä ja lakipykäliä, velvollisuuksia ja oikeuksia, opintotoimiston luukku ja suoritetut opintopisteet, valkoisia tulosteita ja avuliaita työntekijöitä toimipisteissään. Tämä kaikki on ollut viime päivieni sisältöä. Minua ajaa eteenpäin tavoite, tieni on viitoitettu ja ystäväni tukevat tulevaa muutosta. Pitkästä aikaa minun on aidosti hyvä olla.

Olen jälleen jaksanut keskittyä itseeni. Olen lääkinnyt anemiaani, hoitanut mieltäni ystävieni seuralla ja hemmotellut itseäni kauniilla asioilla. Olen selannut lukemattomia nettisivuja ja kuvia keräten ideoita uuden kotini sisustukseen. Pidän kauneudesta ja tahdon sitä näkyvän kodissani, uudessa kodissani.

Edes kehooni luvatta tunkeutuva flunssa ei saa minua taipumaan alakuloisuuteen. Ei edes ympärilläni vallitseva kaaos saa minua pysähtymään, sillä nyt minä olen matkalla kotiin. Ja kukaan ei minulta vie sitä määränpäätä pois, ei saa viedä.

0 kommenttia: