CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

perjantai 1. elokuuta 2008

Speeding through

Speeding through - läpi punaisten valojen, vain vauhtia lisäten, maisemien sulautuessa yhtenäiseksi väriksi ja tajunnan muuttuessa vain loputtomaksi tunneliksi. Tien varsilla seisovilla ihmisillä ei ole merkitystä. Heistä on tullut vain katulamppuja, jotka valaisevat tietäväni, mutta eivät pysäytä minua. Merkitys kaikesta on kadonnut.

Päivät juoksevat kilpaa kanssani ja minä nautin kyydistä. Se on aina tällaista jonkin aikaa. Niin kauan kuin suurkaupungin valot heittävät saasteensa taivaalle, niin kauan kuin asfaltoitua tietä riittää - minä pysyn järjissäni. Kun tie muuttuu hiekaksi, valot sammuvat ja tähdet tulevat esiin, kun minun on lähdettävä kotiin - minun järkeni jää taakseni.

Olen miettinyt paljon. Minä pakenen, se on minulle luontaista. Nyt minun tekee mieli paeta, tehdä toisesta kaupungista kotini, rakentaa uusi elämä ja repiä vanha. Minun on päästävä pois.

0 kommenttia: