CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lauantai 30. elokuuta 2008

Tämä päivä

Joo mä tiedän että sinulla on valtaa
Mä pelkään sä olet se joka uskaltaa
Sä tahdot löytää aina uuden trampoliinin
Mutta missä on sun oma lieka kiinni


Uunissa makaronilaatikko valmistumassa, pesukone pyörittää matkassa likaantuneita vaatteita, patterit lämmittävät kylmentynyttä asuntoa ja minä istun lämpimän torkkupeittoni alla.

Tämän talon seinien ulkopuolella särjetty ystävyys makaa elottomana raatona, torjutut muistot kääntyvät kannoillaan oveni edessä - niillä ei ole lupaa käydä vieraisilla ja ikkunoiden takana näkyy syksyn merkkejä. Maailmani pyörii jälleen raiteillaan, minä jaksan jälleen pyörittää niitä rattaita.

Kaiken koetun jälkeen, minä olen yhä täällä. Minä hengitän, minä elän. Minä seison jaloillani ja pidän kotini seiniä pystyssä.

0 kommenttia: