CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tiistai 5. elokuuta 2008

Takaisin kotiin.

Usean vuoden ajan minä etsin tästä kaupungista tuttuja kasvoja, joita ei koskaan tullut vastaan. Yritin oppia omat reittini, joilla kulkea, en niitä löytänyt. Katselin taivaan tähtiä, löytääkseni suuntani, mutta aina minä eksyin. Sisustin taloani kodiksi, jonne ei koskaan muodostunut kodinhenkeä. Minun on ikävä Kotiin.

Tämä kaupunki toivotti minut tervetulleeksi, se otti minut syleilyynsä ja opetti elämästä. Tämän kaupungin valot valaisivat lenkkipolkuni ja naapurusto vaipui uneen kun minä tahdoin hetken huilahtaa. Täällä minä koin elämäni suurinta rakkautta ja repivintä tuskaa. Tämä talo on täynnä muistoja, tämä kaupunki kertoo tarinaani ja on laulanut laulujani.

Nyt minun on aika lähteä. Niinkuin minä hyvästelin Sinut, niin minun on aika hyvästellä tämä elämäni täällä. En minä ole katkera, en minä ole haikea. Minun aikani tässä kaupungissa on vain tullut loppuun.

0 kommenttia: