CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

maanantai 4. elokuuta 2008

Kun minä tulen

Kun minä tulen luoksesi, tervehdi minua, tulen viimeistä kertaa.
Kun katsot minua, muista jokainen piirteeni, näet minut vain tämän hetken.
Kuuntele puheeni jokainen sävy, huuleni kuiskaavat Sinulle enää vain nämä lauseet.
Kysy minulta avaimet suljettuihin huoneisiini, minulla on avaimet vain tämän kerran.

Ja kun tervehdyksesi saa minut kavahtamaan, kun katseesi saa minut laskemaan omani ja kun äänesi saa minut sähähtämään tuskasta, älä pelästy. Sillä Sinä revit minut vain läsnäolollasi. Uskalla kohdata se, tee tiesi lihani läpi, vuodata vereni, päästä tajuntani, älä pelkää.

Tee siitä suloista, koe se kauniina. Jos Sinä satutat minua, älä ota sitä niin. Tee siitä unohdettua intohimoa. Kun minä kyynelehdin, muuta syy iloksi. Älä ota sitä niin. Tee siitä suloista, kun minä tulen. Sillä minä tulin vapaaehtoisesti, syy ei ole Sinun.

0 kommenttia: